• UKR
  • ENG
  • Долучитись
  • UKR
  • ENG
  • Долучитись

    ТОКОВЕНКО
    Олена


    Інформаційний фронт – мій рубіж оборони. Маркетинг має багато відтінків та різні обличчя. Як маркетолог з багаторічною практикою та досвідом інтернет-супроводу комерційних та соціально важливих проектів, розумію, яким має бути механізм просування для конкретних проєктів та напрямів діяльності.

    Що я можу робити найкраще – говорити мовою інтернет-ресурсів про події, людей та їхні вчинки. Тож з перших тижнів  повномасштабного вторгнення я на інформаційному фронті України. Маючи відповідний досвід, володіючи інструментами та знаючи психологію соціальних медіа, не змогла бути осторонь та долучилася до “антифейк” кампаній. Разом з колегами та іншими фахівцями сфери допомагала у боротьбі з атаками дезінформації з боку країни-терориста, та, на противагу, з посиленням висвітлення правдивої інформації від держави.

    Нині ж можу і маю бути корисною в підтримці прогресивної ініціативи Ліги оновлення України, ГІC HUB ONOVA. Багаторічний досвід роботи з представниками банківського сектору та сфери ІТ дає можливість швидко орієнтуватися у доцільних трендах та впроваджувати їх, аби посилювати роботу команди та спільні досягнення ліги.

    Працюємо з вірою в Україну, творимо її майбутнє разом!

    Посада
    Координатор з маркетингових питань
    Outdated Browser
    Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
    Outdated Browser
    Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
    ви можете вільно користуватися ним.
    67.15%
    людей використовує
    цей браузер
    Google Chrome
    Доступно для
    • Windows
    • Mac OS
    • Linux
    9.6%
    людей використовує
    цей браузер
    Mozilla Firefox
    Доступно для
    • Windows
    • Mac OS
    • Linux
    4.5%
    людей використовує
    цей браузер
    Microsoft Edge
    Доступно для
    • Windows
    • Mac OS
    3.15%
    людей використовує
    цей браузер
    Доступно для
    • Windows
    • Mac OS
    • Linux