ТОКОВЕНКО
Олена
Інформаційний фронт – мій рубіж оборони. Маркетинг має багато відтінків та різні обличчя. Як маркетолог з багаторічною практикою та досвідом інтернет-супроводу комерційних та соціально важливих проектів, розумію, яким має бути механізм просування для конкретних проєктів та напрямів діяльності.
Що я можу робити найкраще – говорити мовою інтернет-ресурсів про події, людей та їхні вчинки. Тож з перших тижнів повномасштабного вторгнення я на інформаційному фронті України. Маючи відповідний досвід, володіючи інструментами та знаючи психологію соціальних медіа, не змогла бути осторонь та долучилася до “антифейк” кампаній. Разом з колегами та іншими фахівцями сфери допомагала у боротьбі з атаками дезінформації з боку країни-терориста, та, на противагу, з посиленням висвітлення правдивої інформації від держави.
Нині ж можу і маю бути корисною в підтримці прогресивної ініціативи Ліги оновлення України, ГІC HUB ONOVA. Багаторічний досвід роботи з представниками банківського сектору та сфери ІТ дає можливість швидко орієнтуватися у доцільних трендах та впроваджувати їх, аби посилювати роботу команди та спільні досягнення ліги.
Працюємо з вірою в Україну, творимо її майбутнє разом!